Často kladené otázky
Připravili jsme pro vás nejčastější dotazy
Chceme vám nákup i vše ohledně cyklistiky maximálně ulehčit a proto jsme dali dohromady nejčastější dotazy, na které se ptáte, aby vám jejich odpovědi ušetřili čas, zpříjemnili nákup a celkově přišli k užitku.
Jak zjistím, zda je zboží skladem?
Dostupnost zboží vidíte přímo na stránce produktu. Pokud je uvedeno „skladem“, zboží máme fyzicky k dispozici v Hořicích na skladě a můžeme ho obratem expedovat.
U produktů skladem zpravidla odesíláme balík do 1–2 pracovních dnů. Když je dostupnost „na dotaz“ nebo zboží není skladem, neváhejte nám napsat – rádi vám sdělíme, kdy by mohlo dorazit.
U cyklistických doplňků může být doručení zboží o 1-2 pracovní dny delší. Produkty jsou skladem u našeho dodavatele.
Jak mohu vytvořit objednávku? Potřebuji se kvůli tomu registrovat?
Objednávku vytvoříte snadno – stačí vložit vybrané zboží do košíku, vyplnit doručovací údaje a zvolit dopravu a platbu. Není nutné se předem registrovat.
Registrace ale přináší výhody: můžete online sledovat stav objednávky a dostávat informace o novinkách či slevách. Po odeslání objednávky vám obratem přijde potvrzovací e-mail se souhrnem. Jakmile zásilku předáme dopravci, pošleme vám další e-mail.
Tip: Kdybyste potřebovali cokoliv upravit nebo poradit, ozvěte se nám – náš zákaznický servis je tu pro vás!
Jaké nabízíte možnosti dopravy a jak dlouho trvá doručení?
Veškerá jízdní kola vám doručíme zdarma až k vám domů. Vše posíláme spolehlivými kurýrními službami. V pokladně si zvolíte způsob dopravy, který vám vyhovuje – na adresu (kurýr vám balík přiveze domů) nebo na výdejní místo (balík si vyzvednete, kdy se vám to hodí).
Standardní doručení trvá obvykle 1–3 pracovní dny od odeslání, podle zvoleného dopravce a aktuálního vytížení skladů. Jakmile zásilku expedujeme, odešleme vám e-mail s potvrzením a spojí se s vámi dopravce.
Jaké jsou způsoby platby?
Připravili jsme pro vás všechny běžné možnosti platby. Můžete zaplatit dobírkou, tedy hotově (případně kartou) přímo dopravci při převzetí balíčku. Dále nabízíme platbu bankovním převodem – po dokončení objednávky vám e-mailem pošleme platební údaje a zboží odešleme hned po připsání platby na účet.
Nejpohodlnější je online platba kartou: po potvrzení objednávky budete přesměrováni na zabezpečenou platební bránu a během minutky máte zaplaceno.
K dispozici může být i platba přes rychlé bankovní tlačítko nebo služby jako Google Pay/Apple Pay (dle aktuální nabídky platební brány). Dobírka bývá zpoplatněna drobným příplatkem (49 Kč), ostatní způsoby jsou zdarma.
Mohu zboží vrátit nebo vyměnit, když mi nevyhovuje?
Ano, pokud vám zakoupené zboží nesedí nebo nejste spokojeni, nic se neděje. Ze zákona můžete do 14 dnů od převzetí odstoupit od smlouvy a zboží vrátit bez udání důvodu či vyměnit. Stačí vyplnit reklamační protokol a zboží v uvedené lhůtě buď předat na naší prodejně, nebo pečlivě zabalit a poslat zpět na naši adresu.
Pokud budete zboží posílat, neodesílejte ho na dobírku (takovou zásilku nemůžeme převzít). Ideálně přiložte vyplněný reklamační protokol a požadavek (vrácení peněz vč. čísla účtu či výměna zboží).
Peníze vracíme obratem. Výměnu zboží řešíme jednoduchou cestou – nevyhovující kousek vrátíte a my vám poJak správně vybrat … ? Při výběru … si dejte pozor především na … . Zaměřit byste se měli na …. produktu. Pokud si nevíte s výběrem rady, napište nám nebo zavolejte na …., rádi Vám pomůžeme.šleme zboží nové. Rádi vám s tím případně poradíme.
Co mám dělat, když chci reklamovat vadné zboží?
Pokud se vyskytla na zboží vada, samozřejmě to vyřešíme v rámci reklamace (záruční opravy). Nejprve prosím vyplňte reklamační protokol na www.olpran.cz/reklamace a vyčkejte dalších pokynů.
Vadné zboží nám po dohodě můžete přivézt osobně na prodejnu, nebo ho zaslat na naši adresu (pečlivě zabalené, s vyplněným reklamačním protokolem). Nikdy zboží neposílejte na dobírku – taková zásilka nebude převzata.
Jakmile balík dorazí, dáme vám vědět a předáme ho do servisu. Reklamace vyřizujeme co nejrychleji, nejpozději však do 30 dnů od uplatnění. Podle povahy vady zajistíme opravu, výměnu zboží za nové nebo vrácení peněz. O průběhu reklamace vás budeme informovat e-mailem či telefonicky.
V jakém stavu mi bude jízdní kolo doručeno?
Jízdní kola vám posíláme v krabici již předmontovaná. Pro přepravu demontujeme pouze pár částí, takže doma vás čeká jen několik jednoduchých úkonů.
Jak na to? Nasadíte přední kolo, otočíte a upevníte řídítka, zasunete sedlo a připevníte pedály. (Pozor, pedály mají každý jiný závit – pravý pedál se šroubuje po směru hodinových ručiček, levý naopak.)
Pak už stačí vše pořádně dotáhnout a můžete vyrazit. Pokud byste potřebovali poradit s kompletací kola, klidně nám zavolejte – rádi vás navedeme po telefonu nebo se obraťte na nejbližší servis ve vašem okolí.